הולכי קביים צבעוניים לאירועים – דמויות שטח בשביל לעשות לכם שמח

הולכי קביים צבעוניים לאירועים – דמויות שטח בשביל לעשות לכם שמח

נובמבר 28, 2023

הולכי קביים צבעוניים לאירועים – דמויות שטח בשביל לעשות לכם שמח

מתכננים אירוע בקרוב? הפקת אירוע בהחלט עבודה לא פשוטה, בטח אם אתם רוצים להשאיר חותם בסופו של יום וליצור אירוע שהאורחים שלכם לא ישכח. אין ספק כי אווירה קרקסית לאירועים הינה מיוחדת במינה ומה יותר קרקסי מאשר הולכי קביים לאירועים? 

הולכי קביים הם דמויות שטח שתפקידם לשעשע את האורחים, לצור אווירה מעניינת ולמשוך את הקהל. הם יכולים ליצור אינטראקציה עם הקהל, ולבצע תנועות מורכבות בגובה, וכמובן להסתובב ביניהם כחלק מהאווירה. אם יש לכם אירוע עם קונספט מסויים שבחרתם, תדעו שניתן להזמין הולכי קביים בדמויות קונספט המתאימות לכם ולאופי האירוע במדויק.

אז מי הם בעצם הולכים קביים?

הולכי קביים נחשבים לפופולאריים מזה עשורים רבים אחורה, הם קיימים בתרבויות ובמסורות שונות, יש להם יכולות מרהיבות, ואנשים פשוט אוהבים את זה, הנוכחות שלהם פשוט גורמת לכולם להנות ולצחוק בסביבתם. אנשים מעריכים תעוזה ויכולות פיזיות מרהיבות שלא רואים בכל יום, ואין ספק שאמנים אלו התאמנו היטב על הטכניקות שלהם ועל איזון הגוף.

הולכי קביים צבעוניים לאירועים - דמויות שטח בשביל לעשות לכם שמח

הולכי קביים הינם תוספת נהדרת לאירועים

אם בעבר, עיקר ההופעות היו בתהלוכות, קרקסים ירידים וכו' לשמחתנו הרבה, כיום אנחנו יכולים לראותם באירועים שונים בארצנו - בבתי ספר, אירועים שונים לילדים כמו בר/בת מצוות, ימי הולדת בקונספט קרקס, ואף בחתונות. הולכי קביים קרקסיים לאירועים יכולים להביא לערך מוסף ומרכזי לכל סוגי האירועים. הם תורמים לאווירה תחושות של קסם, ואפילו קצת אדרנלין, זו חוויה מרגשת בעיקר לילדים אבלגם המבוגרים שביננו לא יכוליםלהישאר אדישים  לנוכחות המתנשאים לגובה, וגם בגלל שהולכי קביים הם אמנים מיוחדים שלא פוגשים ביומיום.

אירוע קונספט או אירוע שיווקי עם הולכי קביים

אם תכננתם אירוע שיווקי עם קונספט מיוחד שלכם, הולכי קביים יתמזגו מעולה. הם משרים אנרגיות חיוביות המשפרות את מצב רוחו של הקהל, ולהעביר לקהל את התוכן המבוקש בצורה חדשה ומאתגרת ומעניינת,  זוהי דרך מצוינת להביא ערך מוסף לקמפיינים השיווקיים שלכם.

מה לגבי נושא הבטיחות אתם שואלים?

לעתים נדרשות תוכניות מוכנות מראש, או אישורים מסויימים כדי להבטיח את בטחון הקהל וכמובן את הולכי הקביים. מהצד שלכם, חשוב בעיקר להכין את הקרקע עבור הולכי הקביים, לוודא שהרצפה אכן מתאימה ולא מהווה עבורם מכשול, כמו שיפוע, אבנים, או מדרגות. 

לסיכומו של דבר,

הולכי קביים הינם הדמויות הבולטות ביותר באירועים, הם מכניסים צבעים, אתגרים, וקסם רב בין האורחים. תוכלו להזמין הולכי קביים מחופשים לכל דבר שתרצו מבין התחפושות הקיימות או תחפושות מותאמות לקונספט שלכם. ניתן לשלב אלמנטים של נגינה או להטוטנות, ועוד. לא משנה במה תבחרו, אנחנו בטוחים שהאירוע שלכם יהיה יוצא דופן ומקורקס היטב. אנו בסירקונקט נשמח לספק לכם מגוון הולכי קביים לאירועים, מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום.

 

ביקורות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

שיתוף ברשתות:

Facebook
WhatsApp
Email
בואו נדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם\ן בהקדם :)

מאמרים נוספים

אומנים

tal-zelicovitch-450
O&F
בני דרור
16-19 שנים בתחום הקרקס
20230409_145622
S.Z
חדרה
15-12 שנים בתחום הקרקס
WhatsApp Image 2024-02-07 at 6.33.23 PM
H.A
נווה ירק
4-7 שנים בתחום הקרקס
WhatsApp-Image-2023-11-21-at-16.27.04
N&Y
נתניה
8-11 שנים בתחום הקרקס
A7799712-958A-4A74-B30F-23CC7FAA17F6
M.R
אבן יהודה
4-7 שנים בתחום הקרקס
IMG_7087
O.M.Y
פרדס חנה-כרכור
20+ שנים בתחום הקרקס

אין באפשרותך להעתיק תוכן בעמוד זה.

הצטרפו למערכת ותמצאו מגוון אומנים לאירועים שונים.

שם משתמש *
מספרים ואותיות באנגלית בלבד.
סיסמא *
שכחת סיסמא?
ניוזלטר

השאירו את כתובת המייל שלכם וקבלו את כל העדכונים הכי חמים מ-Circonnect

יצירת אירוע