קצת עליי
היי נעים להכיר קוראים לי נירו הוורוד
בשנים האחרונות שמתי לב שמישהו עירבב לנו יותר מידי אפור, אני החלטתי לעשות הכול כדי לאזן את המשחק ולהוסיף מלא ורוד לחיים
אני מאוד אוהב לגרום לאנשים להרגיש , אם זה שמחה וצחוק אם זאת תחושת חיבור או אם זה תחושב של אדרנלין בגוף
במהלך השנים שאני מופיע הבנתי שממש קשה לתפוס היופ את הצומת לב של כולם, פלאפונים צעקות מלחמות מגפות כל הזמן קורה משו
הדבר שאני הכי אוהב בקרקס זה למצוא את הדרך לאסוף את כולם ולקחת להם את כל הצומת לב, עם שילוב של תפאורה מלאה בוורוד וקטעים במופע שמלאים באדרנלין הקהל לא מצליח להוריד את העיינים.
נכנסתי לתחום הקרקס בתור מאמן קוצ'אר תמיד היה לי חלום להוסיף לאנשים שמחה לחיים ולמצוא את הדרך לעזור להם להגשים את עצמם
המופע מלא במסרים חינוכים ואיימונים שילדים ומבוגרים יכולים לקחת איתם לדרך כמובן במתנה ממני .
מה שמייחד אותי לעומת אנשים אחרים אני חושב שזה הוורוד
מי שמגיע למופע שלי זוכה ל'' רגע ורוד '' שכל מה שהוא רואה בעיינים זה מלא ורוד שמח מופע משוגע מלא באדרנלין והוא לא מפסיק לחייך לרגע